2015. június 4., csütörtök

16. Fejezet - Hiba volt.

Sziasztok drágáim!
Sajnálom, hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem, de egyszerűen nem volt ihlet.. Na meg ott volt a másik blog is amit meg tudtok tekinteni ITT.
Na nem is húzom az időtöket.
Egy pár komment-nek örülnék!:)
hope you enjoy it 
Kellemes olvasást!<3

Xx Gem


-Jó napot!-köszöntem illedelmesen a tanárnak, miután benyitottam a terembe.
-Ó, szervusz.-csodálkozott egy pillanatra el, majd mosolyogva a kezét nyújtotta- Patricia Shay az osztályfőnök.-mutatkozott be illedelmesen.
-Selena Gomez.-ráztam meg a kezét, majd láttam, hogy észrevette az ajtóban álldogáló Harry-t is.
A göndörke megszeppenve pillantott rám, én pedig csak egy alig észrevehető bólintással jeleztem, hogy tolja be a kis popsiját.
-Harry Styles.-állt meg mellettem, majd ő is bemutatkozott.
-Patricia Shay.-ismételte el újra a nevét az osztályfőnök, majd visszafordult a többiek felé.
-Nos gyerekek, csináljátok meg még az utolsó feladatsort és mehettek is.-magyarázta mosolyogva, miközben én Chanel-t kerestem. De nem láttam sehol sem. Csak nem rossz teremben járunk?
-Te látod Chanelt?-suttogta oda nekem Harry. 
-Az a gond, hogy nem..-húztam el a számat, majd az ajtó felé fordultam, mert éppen belépett rajta valaki.
-Csak ezt tud...-nézett fel a papírokból CHANEL! Majd elakadt a szava, hiszen nem gondolta, hogy jövünk..-Hát ti meg mit kerestek itt?-vonta fel értetlenül a szemöldökét.
-Ó, szóval te ismered őket Chanel. Megmondom őszintén eléggé furcsa volt, hogy két sztár csak úgy hirtelen betoppan ide.-nevetett fel gúnyosan (?).
-Sajnálom Mrs.Shay én mondtam Selenának, hogy jöjjön ma értem...Csak nem tudtam, hogy tovább kell maradnunk egy pár perccel..-húzta be a nyakát Chan.
-Rendben, de máskor ilyen ne fordúljon elő! Most pedig mindenki összepakolhat és mehet.-intett egyet lemondóan, mire az osztály engedelmeskedve pakolt el.
-Öhm..Kaphatnék egy autogramot tőletek?-állt meg előttünk egy barna hajú lány.
-Persze.-válaszoltuk egyszerre, majd aláírtuk a füzetét.
Ez még így ment egy pár (na jó, az egész osztállyal) gyerekkel, mire nagy nehezen el tudtunk indulni.
-Selena, Harry be szeretném nektek mutatni a barátnőmet Kaylát.-húzott maga mellé egy vörös hajú lányt.
-Szia Selena vagyok.-nyújtottam a kezem, amit elfogadott, majd megrázta.
-Szia ,Kayla a nevem, nagyon örülök, hogy találkozhatok veled, illetve veletek. Imádom mind a kettőtöket, és a zenéteket is. Nagy rajongótok vagyok ám.-hadarta végig egy szusszra, majd mosolyogva figyelt minket tovább.
-Köszönjük szépen, nagyon aranyos vagy.-mosolygott Harry eléggé furcsán, majd kinyitotta a kocsi ajtaját.- De menjünk, mielőtt még többen észrevennének.-pattant be a fekete Range Roverbe.
-Egyet értek. Szálljatok be hátra.- ültem be én is az anyós ülésre.


~*~

-Niall add vissza, de azonnal a telefonom!-kiáltottam az előttem szaladó őrült írnek.
-Sohaa!-kiáltotta el magát, majd felszaladt az emeletre.
Gondolom kíváncsiak vagytok, hogy miért nem Harry mellett koptatom a kanapét...Igen, úgy terveztük, ha már egy napra is együtt vagyunk, akkor legalább kihasználjuk, de valamelyik okostojás a fejébe vette, hogy biztosan unatkozunk ezért átjönnek. 
Nem-et nem akartam nekik mondani, mert 'megsértődtek' volna, meg nem tagadom imádok velük lenni...na meg ezért is, mert ismét feljött bennem az az érzés, illetve gondolat, hogy nem helyes amit csinálunk.
Harry nem egy olyan ember, aki komoly kapcsolatban tudna élni..Én pedig nem bírnék elviselni még egy szakítást. Úgy érzem, hogy jobb lesz, ha véget vetünk ennek az egésznek.
-Nialler.-suttogtam, miután beléptem a szobámba, ahova szerintem a szőkeség 'menekült'.
-Nem vagyok itt.-szólalt meg valaki az ágyamból.
-Akkor ki van a takaró alatt?-tettem csípőre a kezem, majd megálltam az ágy mellett.
-Öhm...A sípszó után kérjem hagyjon üzenetet bííp.-dörmögöte a takaró alatt Niall.
-Rendben. Ha nem kapom vissza a telefonomat, de azonnal, akkor rád ugrok.- 'fenyegettem'.
-Úgy sem mered megtenni.-mozdult meg.
-Azt gondolod?-húztam fel a szemöldököm. Odasétáltam a lábához, majd felálltam az ágyra és jó nagy lendülettel ráugrottam. Niall ordítását egy reccsenő hang követte.
-Bassza meg!-kiáltott fel alólam, majd lehúzta a fejéről a takarót.
-Ugye ez nem a telefonom volt?-néztem a szemébe rémülten, majd felültem a lábára.
-Nem az itt van.-adta vissza nekem, majd a zsebében kezdett kutakodni. Miután megtalálta a mit keresett sírást színlelve emelte fel a fejét, majd kihúzta a zsebéből az eltört iPhone-ját.
-Ne! Ilyen nincs!-'sírt', majd rám nézett lebiggyesztet ajkakkal.
-Ó..Nyugi majd veszünk újat.- mondtam ki azt a dolgot, ami először az eszembe jutott.
-Oké.-vont vállat teljesen normálisan, majd felpattant az ágyból.-Gyere, megyünk telefont venni.-nyújtotta a kezét, hogy segítsen felállni.
-Mi? Nem most gondoltam.-nevettem fel, majd a kezemet az övébe csúsztattam ő pedig felhúzott az ágyról.
-Óó dehogy nem.-bólogatott ördögien mosolyogva, majd elindult lefelé a többiekhez.
-Én holnap gondoltam Niall, hol akarsz te ilyenkor venni?-futottam utána.
-Hát a plázában!-nevetett fel, majd leül Harry és Louis közé.
-20:00-kor még nyitva van?-vontam fel a szemöldököm nem is foglalkozva a többi értelmetlen szempárral.
-Persze, hogy nyitva van, 22-kor zár.-bólintott mindent tudóan.- Na srácok gyertek, indulunk telefont venni.-csapott a térdére, majd felállt, így pont szembe (illetve én csak a mellkasával szembe) állt velem.
-De egyébként ugye nem haragszol?-tettem fel egy kicsit halkabban a kérdést, majd a cipőmet kezdtem el tanulmányozni.
-Dehogy is.-nevetett fel, majd magához húzott és jó erősen megölelt.
-Valaki elmagyarázná, hogy miről van szó?-lépett mellénk Louis.
-Persze. Ugye Niall elvette a telefonom....-kezdtem bele a 'történet' mesélésébe.


~*~

-Elnézést, de meddig tart még?-kérdeztem már szinte toporzékolva az eladónőtől.
-Nyugodjon meg Miss Gomez. Nemsokára készen vagyunk.-válaszolta az elmúlt fél órában vagy századszorra is ugyan azt.
-Niall én elmegyek WC-re.-mondtam a mellettem a papírok felett szenvedő írnek.
-Oké.-motyogta, majd tovább írta az adatokat.
Vettem egy 180 fokos fordulatot, majd az utamat a mellékhelyiség felé vezettem. De mielőtt kimentem volna az üzletből megálltam a fiúk előtt.
-Ne már, Louis komolyan bealudt?-mutattam az említett felé nevetve.
-Aha..-nevetett fel Zayn is, majd Lou fejét ledobta a válláról, mire az alvó fiú motyogott valamit álmában és átfordult a másik oldalára.
-Ez kész..Na én elmegyek WC-re.-értesítettem őket, majd fejembe húztam a kapucnim és kiléptem az üzletből.
-Várj jövök veled.-szólalt meg Harry, majd ő is megismételte ugyan azt a kapucnijával és odasétál mellém.

-Minden oké?-szólalt meg egy pár perc után.
-Persze, mi bajom lenne?-pillantottam felé.
-Miért kerülsz engem?-nézett rám szomorúan.
-Én nem.-kezdtem volna bele a magyarázkodásba, de félbeszakított.
-De, kerülsz engem. Ne is tagadd. Nem beszélsz velem amióta a srácok megjöttek..-álltunk meg a női mosdó előtt.
-Figyelj Harry..az igazság az, hogy ez az egész csak egy nagy hiba volt..Nem tudom miért mentem bele...-tettem a kezem a kilincsre.
-Ezt ugye te sem gondolod komolyan? De hát minden olyan jó volt. Akár mennyire is kevés ideig tartott..-értetlenkedett.
-Sajnálom. Én nem tudnék még egy szakítást elviselni. Legyünk csak barátok, kérlek. És ehhez tényleg tartsuk magunkat.-néztem Harry szemébe ami csalódottságot és fájdalmat sugárzott.
-Rendben..-bólintott, majd hátrébb lépett egyet. Én is bólintottam egyet, majd otthagyva őt beléptem a WC-be.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése