2015. június 18., csütörtök

22. Fejezet - Twitcam

Kedves Olvasóim!
Sajnos most csak egy kicsi és rövid résszel tudtam nektek jönni, de a következő hosszabb lesz! 
Kellemes Olvasás! 

Xx Gemm


Reggel egy engem szólítgató kedves hangra keltem. Nem kellett sokat találgatnom, hogy megtudjam ki az.
- Selena! - szólt ismét. 
- Már fent vagyok! - tartottam a magasba a kezem, ezzel jelezve azt amit az előbb mondtam.
- Jó voltál tegnap nagyon! - huppan le mellém az ágyra Angela.
- Köszönöm! - fordultam felé, majd elmosolyodtam azon, hogy ismét fehér ruha van rajta.
- Min mosolyogsz? - kérdezi vigyorogva, majd feláll mellőlem és megáll a nagy terasz ajtó előtt.
- Semmin.. - vontam meg a vállam, majd vissza raktam a fejem a párnák közé.
- Na jó, akkor én hagylak pihenni. - mondta és már el is tűnt. Ahogy ő ment olyan gyorsan is jött valaki más és ezt ezt a valaki kopogással jelezte.
Feltápászkodtam a jó meleg ágyamból, majd az ajtóhoz sétáltam, hogy megnézzem ki zaklat engem..fél 12-kor? Jézusom. Eddig aludtam volna?
- Szia! - nyitottam ajtót, majd Harry mosolygós arcával találtam magam szemben.
- Szia, mi szél hozott erre? - léptem arrébb az ajtóból, hogy ne a küszöbön álljon.
- Gondoltam megnézem mit csinálsz - vont vállat, majd követett engem, vissza a hálóba.
- Pihenek, ugyanis ha jól tudom, ma indulunk tovább - ugrottam be az ágyba a párnák közé.
- Rendben - válaszolta, majd beugrott mellém és az arcát beletemette az egyik párnába.
- Helyezd magad kényelembe - dünnyögtem cinikusan.
- Már megvan - tartotta fel a hüvelyk ujját.
- Örülök - nevettem fel, majd becsuktam a szemem.

~*~

Két erős kart éreztem a derekamon és valakinek a meleg leheletét a nyakamon. 
Ez csak egy valaki lehet. 
- Harry - dünnyögtem, majd kimásztam az öleléséből - nem hiszem el, hogy visszaaludtam. - ráztam a fejem, majd felültem, hogy kimenjek a konyhába egy pohár vizet inni és megnézni, hogy mennyi az idő. 
Mielőtt kiléptem volna az ajtón visszapillantottam az ágyra, ahol Harry békésen szuszogott beletekeredve a takaróba. 
- Selena! - kiáltotta valaki az ajtó túl oldaláról, majd dörömbölni kezdett a nagy fadarabon.
- Megyek már! - kiáltottam el magam - Nem kell szétütni az ajtót - mondtam morcosan, amikor kinyitottam.
- Szia, aludtál? - találtam magam szembe Niallel és a többiekkel.
- Igen..na mindegy. Gyertek be - nyitottam ki teljesen az ajtót, hogy ne álldogáljanak a küszöbön.
- Arra gondoltunk - kezdett bele Liam, majd lehuppant a kanapéra - hogy csinálhatnánk egy Twitcamot. - mondta, majd Lou maga elé húzta az asztalon pihenő laptopomat és bekapcsolta.
- Okés - vontam vállat - de előbb gyorsan iszok egy kávét - mutattam a konyha felé, majd el is indultam az említett helyiségbe.
Elővettem a még tegnap Jenn-től kölcsönkért kávéporom, majd egy a szállodához tartozó csészébe vizet öntöttem. Betettem a csészét a mikróba, hogy felmelegítsem a vizet, majd amíg várakoztam kitettem twitter-re, hogy nemsokára Twitcam-on elérhetők leszünk.
- Kinek a Twitterén leszünk? - kiáltottam ki a nappaliba.
- Már vagyunk! És a One Direction eredeti Twitterén! - szólt vissza Zayn.
- Okés! - tagoltam be őket. 
A víz már fel is melegedett még csak a kávét kell belerakni és voálá. Kész is van. Hát nem tök jó?
Megkevertem a vizet, majd visszasétáltam a nappaliba vissza a fiúkhoz.
- Basszus ez nagyon szar - kóstoltam meg a Jenn szerint nagyszerű izű kávét.
- Milyen az a kávé? - pillantott fel a gépből Niall.
- Nem tudom Jenn ajánlotta, de nagyon rossz - fintorodtam el, majd gyorsan beleöntöttem a lefolyóba. 
- Selena gyere, téged akarnak látni! - szólt Lou mire én kiszaladtam , majd levágtam magam mosolyogva közéjük.
- Sziasztok! Köszöntelek titeket a hotel szobámban! - integettem, mint egy idióta, mire többen is nevető jelet küldtek, meg egy csomó olyan üzenetet, hogy 'OMG I Love You'.
- Hol van Harry? - olvasta fel az egyik kérdést Zayn, mire nekem a hirtelen szemem kikerekedett, majd felpattantam és beszaladtam a hálóba, ahol Harry még mindig húzta a lóbőrt, csak most már nem volt rajta ruha, csak alsónadrág és keresztbe feküdt az ágyon. 
- Harry - ültem le mellé, majd a kezét kezdtem el óvatosan rángatni.
- Hmm - dünnyögött, majd átfordult a másik oldalára és maga alágyűrt.
- Harry, hagyd abba és gyere most ki - próbáltam kiszabadulni - Twitcam-ozunk és a többiek is itt vannak. - másztam ki az ágyból.
- Mindjárt megyek egy perc - mutatta az ujjával az előbb említett számot.
- Rendben, de gyere komolyan! - mondtam neki mérgesen, majd kisétáltam vissza a fiúkhoz.
- Az az igazság, hogy Harry elaludt és nem akar felkelni. - temettem nevetve az arcomat a tenyerembe.
- Gyertek megnézzük Harry-t - vette fel az ölébe Niall a laptopot, majd benyitott a szobába.
- Harry, köszönj szépen - fordította az említett felé a laptopot Nialler.
- Még egy perc és megyek, csak hagyjatok kérlek - fúrta arcát a párnák közé.
- Nem értem miért vagy ilyen álmos - ráztam meg a fejem értetlenül. Hiszen amikor idejött teljesen fitt volt.
- Nem fog válaszolni - intett lemondóan Lou - gyertek menjünk vissza a nappaliba - nyitotta ki az ajtót, majd kilépett rajta.

- Selena ez a kérdés hozzád szól - olvasta fel - @I_Love_Selena kérdezi, vagyis inkább mondja, hogy 'Nemrég az egyik interjúdban azt említetted, hogy még várod az igazit. Pár hónapja pedig megjelent egy cikk, hogy sok pasival voltál együtt. Úgy értem randikon. Akkor ez most hogy van?' - pillantott rám a mondat végén.
Egy lány várhat az igazira, de ez nem jelenti azt, hogy közben ne szórakozhatna a többi nem igazival. - kacsintottam, majd az immáron már köztünk ülő Harry-re pillantottam, aki engem nézett.
- Mi az? - kérdeztem hangosan.
- Semmi. - vonta meg a vállát, majd visszaterelte a pillantásait a gépre. 
- Kérdezzetek srácok nyugodtan! Őszintén fogunk válaszolni! - jött be Niall a konyhából egy tál szendviccsel. 
- Rendben. A következő kérdés - futtattam végig a szemem a chat ablakon, majd hirtelen megakadt valami olyan kérdésen, ami engem is érdekel - Harry. - mondtam ki a nevét, mire rám kapta a tekintetét. - @Selenator_Directioner kérdezi, hogy ' Alig egy hónapja jöttetek össze Taylor-ral. És már szakítottatok is? Ez igaz? Nem bírtam a csajt, örülök egyébként.' - olvastam fel a kérdést, nagy döbbenettel, majd ahhoz fordultam, akihez ez a kérdés címezve volt. 
- Igen, szakítottunk. És erről nem is szeretnék többet beszélni. Rájöttünk mind a ketten, hogy mi nem tartozunk össze és mindketten másba vagyunk szerelmesek. - nézett végig a kamerába. 
Pillantásomat az ajtóban álló Niall-ra tereltem, mire ő csak mindent tudóan elmosolyodott és ette tovább a szendvicsét.
- 'Selena, igaz az a hír, ami legutóbb megjelent az újságban, hogy Harry-vel együtt vagytok?' kérdezi @GoodLikeForYoU1DS - olvasta fel a következő kérdést Zayn.
- Nem, nem igaz. Csak nagyon jó barátok vagyunk! - néztem a kamerába, majd utána a chatablakra, ahol a következő üzenet az volt hogy 'aha persze, akkor azért aludt most is a te szobádban - Igen itt aludt és?! Reggel jött át, csak még álmosan voltunk nagyon és beszélgetésközben elaludtunk. - szépítettem egy kicsit a sztorin, majd felálltam és bementem átöltözni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése