2015. június 22., hétfő

25. Fejezet - Grammy

- Gyere Selena! - szóllt Jenn, majd egy testőr megállt mellettem és kivezetett a kocsihoz, ami elvisz minket a díjátadóhoz.
- Selena! Egy képre kérlek! - kiáltották a rajongók és nekem/nekünk sajnos ismét nem volt időnk. 8 óránk volt még a díjátadóig és ez nálunk kevésnek számít. Főleg ha a fiúkról van szó. Nem bírnak megülni egyhelyben. Kész katasztrófa.
- Mássz be gyorsan - nyitotta ki az ajtót a testőröm, majd eleget téve a kérésének beszálltam a kocsiba ő pedig egyből rám csapta az ajtót és már ment is vissza a következő 'csomagért'.
Amíg egyedül várakoztam elővettem a telefonom és csináltam magamról egy képet, majd felraktam Twitterre.
@selenagomez: Tegnap óta nem nagyon aludtam. Ma pedig 6 órát repültem. Plusz a díjátadó után jön még 3 vissza Manchesterbe, utána próba holnap este pedig show time . Elfáradtam, de persze ott leszek a koncertem. Sosem okoznék nektek csalódást! Szeretlek titeket! Manchester találkozunk holnap! :) <3

- Mássz gyorsan befele! - hallottam meg ismét a testőr hangját, majd megjelent mellettem Harry teste.
- Szia baba - mosolygott rám, majd nyomott egy puszit az orromra és elővette a telefonját.
- Jó a háttérképed! - mutattam a mobilra mosolyogva, amin az én fényképem volt még a legelső fellépésről.
- Köszönöm és tudom. - mosolygott rám, majd felnyitott a készülékét - Nagyon szép lány ám.
- Szerintem lehet találni tőle szebbet is - húztam el a számat.
- Szerintem meg ő a leggyönyörűbb a világon - nézett a szemembe.
- Komoly érzelmeid vannak ez iránt a lány iránt? - csúszott ki a számon.
- Nagyon is és remélem neki is irántam - csúsztatta kezét az arcomra.
- Igen, neki is - suttogtam, majd megcsókoltam őt. Szerencsére a besötétített ablak miatt nem látott minket senki, ezért nyugodtan élvezhettük egymás társaságát.
- Jut eszembe - mondta, miután elváltunk egymástól, ugyan is a tömeg hangosan kezdett sikítani ami azt jelentette, hogy jön a következő fiú. - fáj még a fejed? -tette el kezéből a telefonját.
- Egy kicsit.. - húztam el a számat - szerintem azért, mert alig aludtam. És nem is nagyon fogok. - sóhajtottam.
- Én sem hidd el, de nem szeretném, hogy valami bajod essen - mondta, majd hirtelen kinyitódott az ajtó és míg Lou  nevetve vágta le magát a velünk szemben lévő ülésre, addig Niall durcázott.
- Mi a nevetés tárgya? - kérdeztem mosolyogva.
- Niall-t elkapta az egyik rajongó és az ujjára húzott egy gyűrűt amit most nem tud lehúzni - nevetett a hasát fogva Lou.
- Mutasd - nyújtottam a duzzogó ír felé a kezem.
- Nem - fordult még jobban el tőlünk.
- Na, Niall ne legyél már ilyen gyerekes - néztem rá, majd felálltam amennyire csak tudtam és belehuppantam Harry ölébe így pontosan Niall-el szembe ültem.
- Ahh - nyögött fel Harry, ugyanis pont a férfiasságára ültem - ha nem szeretnéd, hogy most azonnal itt Lou-ék előtt leteperjelek, akkor óvatosabban mozogj - mondta és a hangján hallani lehetett, hogy tényleg alig bírja visszafogni magát.
- Bocsesz - nevettem, majd ismét visszafordultam Niall felé, így már nem Harry büszkeségén ültem, hanem a térdein. Hazudtam volna, ha azt mondtam volna, hogy nem nyomtam ki direkt a fenekem, hogy még jobban idegesítsem, de hát ezeken nem nagyon szokták bevallani a lányok nem de?! Hirtelen megéreztem egy kezet az említett testrészemen, majd Harry előrébb hajolt, hogy a fejét a hátamnak tudja dönteni. Lélegzetvételeit pedig szerintem még Lou is hallotta.
- Jézus haver - szólalt meg Niall megenyhülve.
- Én szóltam. - vette el a kezét a hátsómról, majd körbeölelte a derekam fejét pedig a hátamba fúrta.
- Kikészíted ezt a fiút - vigyorgott Lou, majd a fejét ez elől lévő ajtóra szegezte, ugyanis az nyitódott, nekem pedig már esélyem sem volt lemászni Harry öléből.
Liam és Zayn gyorsan beültek, mert amikor az ajtó kinyílt a sikítás még nagyobb lett.
- Gyerekek, azt hiszem megláttak titeket - fordult felénk Liam sajnálattal az arcán, majd megakadt a szeme a szenvedő Harryn.
- Neki meg mi baja? - mutatott az említett személyre, mire én csak megmozgattam a csípőm.
- Bassza meg Selena, szétszakad az alsóm! - nyögött fel Hazz.
- Rendben. már értem. - nevetett fel Liam, majd visszafordul az ugyanúgy nevető Zayn-hez.
- Na mutasd azt a gyűrűt édesem - pillantottam Niallre, majd megkapaszkodtam, ugyanis fékezett az autó én pedig azt hittem, hogy előre esek.
- Nyugi, nem engedem, hogy előre essél. - morogta Harry. Válaszul felemeltem a derekamon pihenő kezét, majd adtam rá egy puszit.
- Nem jön le - nyögött fel Niall, Lou-ból pedig ismét kitört a röhögés.
- Van nálam kézkrém azt, ha rákenjük biztos lejön. - mondtam, majd nyúltam volna a táskámért, de biztos voltam benne, ha egy ilyen hirtelen fordulatot teszek Harrynek 'fájdalmat' okozok.
- Bébi kellene a táskám! - szóltam neki, mire ő kinyújtott a bal kezét kitapogatta, hogy hol van a keresett tárgy, majd az ölembe nyomta.
- Na nézzük hol is van - nyitottam ki, majd a keresésébe kezdtem.
- Mik vannak abban a táskába?- kérdezte rémülten Zayn.
- Hát, zsepi, fülhallgató, smink , töltő, fülbevaló - vettem ki az említett tárgyakat - apró, egy 20 dolláros, telefontok, papír galacsinok, pénztárca, öhm.. - mondtam, majd arrébb raktam az éppen kezembe kerülő óvszereket.
- Arra szükségünk lesz ma, azt garantálom, ha már ennyire megkínoztál - tért vissza közénk Harry, mire a többiek felnevettek én pedig csak a könyökömmel oldalba böktem.
- Itt is van a krém - húztam ki a keresett eszközt, ezzel is elterelve a figyelmet a szexuális életünkről.
- Kérlek vedd le - nézett rám könyörgően Nialler, majd hosszú idő után először előhúzta a kezét a zsebéből, amin rajta volt egy...barbis rózsaszín gyűrű?!
Akaratlanul is mindannyian nevetésbe törünk ki a szín és a barbi láttán, szegény Niall, pedig csak unottan várta, hogy abbahagyjuk.
- Na gyere, leszedem neked - hagytam én először abba a nevetést.
-  Ha már a többieket nem tudjuk rávenni, hogy abbahagyják a nevetést, megkérhetlek, hogy csináld megint azt a mozdulatot a csípőddel? - nézett rám.
Elvigyorodtam, majd ismét megismételtem azt amit Niall mondott, mire Harry felnyögött és belemarkolt a csípőmbe.
- Ezt most miért? - tette fel fájdalmas arccal a kérdést.
- Nem szép dolog nevetni a másikon - vigyorgott Niall, miközben én próbáltam leszedni az ujjáról a gyűrűt.
- De hát a többiek is nevettek! - emelte fel egy kicsit a hangját, de valójában nem volt mérges.
- Látod, ezért jó, hogy most Eleanor nincs itt - nevetett Lou. - jut eszembe felhívom - vette elő a telefonját és tárcsázta barátnője számát.
- SIKERÜLT! - kiáltottam fel, mire Liam ijedtében megugrott és felénk kapta a fejét.
- Jézusom köszönöm! - kiáltott fel Niall, majd rám vetette magát és olyan szorosan ölelt, hogy már levegőt is alig kaptam.
- Haver elég lesz, a végén még azt hiszem, hogy ráakarsz mászni a csajomra - nevetett fel Hazz, mire Niall lemászott rólam és visszaült a helyére.
- Nyugi sosem másznék rá senkinek sem a csajára, főleg nem a tiétekére és Sel olyan nekem mintha a húgom lenne, ezt tudod jól - veregette meg a Harry vállát.
- Tudom haver. - mosolygott, majd rám pillantott és nyomott egy puszit a számra.


- Megérkeztünk! - szólalt meg a sofőr, mire Harry kinyitotta az ajtót, hogy ő kiszálljon előttem, majd nyújtotta a kezét, amit el is fogadtam, ugyanis egy kerítés mögött parkol a kocsi, ahova a rajongók nem tudnak bejutni, ám a túloldalon ott álltak és át is láttak rajta.
- Nem baj, ha meglátnak? - álltam meg Harry mellet és vele együtt néztem, ahogy a többi barom egyszerre akar kiszállni az autóból.
- Már mindegy nem? - mosolygott rám, majd nyomott egy puszit a homlokomra, mire a kerítés mögött álló tömeg még hangosabban kezdett el sikítani.
- Srácok ez nem jó ötlet nem fogtok kiférni mindannyian. - mondtam, majd odaadtam Harry-nek a táskám és a laptopom, hogy rendet rakjak közöttük, mivel még Jenn és Paul nem érkezett meg a másik kocsival. Valahol a dugóba ragadtak.
- Na jó, hagyjátok abba - álltam meg előttük, mire hirtelen Niall kiesett az autóból pontosan mellém a földre.
- Aúú! - kiáltott fel, mire én csak felsóhajtottam és a kezemet nyújtottam ezzel segíteni neki felállni.
- Na jó, én nem akarok kiesni. - lépett ki gyorsan Liam.
- Jó döntés - nevettem, majd a még mindig földön fetrengő Niall-re pillantottam -Meddig akarod még a halálodat játszani? - vontam fel a szemöldököm, mire ő fújtatott egyet és megfogta a kezem, így segítettem neki felállni.

~*~

- Szia Selena - köszönt Hanna a régi/új stylistom.
- Szia Hanna! - álltam fel mosolyogva Harry mellől.
- Mi újság? - kérdezte kedvesen, majd behúzta a folyosón lévő ruha tartót rajta jó pár estélyivel.
- Semmi, hulla vagyok - fújtam ki a levegőt, majd visszahuppantam Hazz mellé.
- Elhiszem. - nézett rám megértően és örültem neki, hogy nem kérdezgeti folyamatosan, hogy együtt vagyunk-e vagy sem. - Na szerintem ez jól néz ki - vette is le az első estelyit.
Az egész ruha vörös volt és pánt nélküli.
- Ez jól néz ki, de az a kék sem rossz! - mutattam egy a vöröshöz hasonló tengerkékre.
- Megyek addig ezt felpróbálom - indúltam meg a direkt öltözésre kialakított sarokba. 
- Megyek segítek! - állt fel Harry.
- Megoldom egyedül is - intettem le, mire Hanna felnevetett, Hazz pedig 'mérgesen' visszahuppant a kanapéra.
Magamra kaptam a ruhát, majd kiléptem az öltözőben tartózkodó két ember társaságába. 
- Na milyen? - fordúltam körbe.
- Szép vagy, de valahogy ez nem az igazi - nézett végig rajtam már vagy huszadjára Hanna.
- Szerintem se - vizslattam magamat a tükörben lemondóan. - Leveszem - indúltam vissza a fülkébe. 
- Hidd el baba én elnéznélek téged órákon át ezekben a szép ruhákban. Na meg azok nélkül is - gondolkozott el egy pillanatra, mire Hanna csak felnevetett - De mennem kell, most írt Lou, hogy nekem is átkellene öltöznöm - nyomott egy puszit a számra, majd kilépett az öltöző ajtaján.
- Nagyon aranyosak vagytok együtt - nézett rám mosolyogva Hanna,
- Köszönöm - viszonoztam a gesztusát - igazából még csak ma reggel  óta vagyunk hivatalosan együtt, de nem is tudom. Én már régóta szerelmes vagyok belé. És ha nem hazudik akkor ő is belém. - mosolyogtam, majd immáron már nem mentem be a próbafülkéve, hanem Hanna előtt vettem fel a tengerkék ruhát. 
- Hát ahogy elnézem nem hazudik.
Látnod kellett volna, ahogy rádnéz. A tekintete csak úgy csillogott. Teljesen látszik rajta, hogy szerelmes. - örültem, hogy egy külső szemlélő ijeneket mond, mert így csak még biztosabb voltam benne, hogy tényleg nem ver át.
- Na ez milyen? - fordúltam ismét körbe ezzel is terelve a témat.
- Hmm. Még mindig nem az igazi - rázta meg a fejét szomorúan Hanna.
- Akkor mutasd azt a vajszínűt - mutattam egy jumpsuit-hez hasonló ruhára. 
- Nem tudom.. - akasztotta le, miközben én már a fekete csipkés fehérneműszettemben álltam mellette és nézegettem a ruhákat. 
- Igazad van. Ez nem illik ilyen alkalomra - adtam neki igazat, ő pedig vissza akasztotta azt a helyére.

10 perc keresgélés és próbálhatás után még mindig nem találtuk meg a megfelelő ruhát én pedig ismét fehérneműben álltam mellette.
- Ez fárasztó - hunytam le a szemeimet egy pillanatra. - nem tudom hogy fogom kibírni, a repulőn biztos aludni fogok, de nem kellene, mert még rengeteg dolgom van.. - dörzsöltem meg az arcom.
- Visszajöttem! - nyitott be Harry, majd meg is állt egyhelyben. - Hűha. - nyelt egy nagyot és végigmért nem is egyszer. - Szóval... - vakarta meg a tarkóját, én pedig csak mosolyogva megráztam a fejem és a kanapén heverő bálsony köntöst magamrakaptam a hajamat pedig felfogtam egy kis nyomi kontyba.
- Tudod.. - húzott magához Harry - így vagy a legszebb. Smink nélkül és ilyen szanaszét álló hajjal. - mosolygott, majd a homlokát az enyémnek döntötte én pedig lecsukott szemmel vártam, hogy megcsókoljon, de helyette Hanna jelenléte miatt csak egy hosszú puszit nyomott a számra.
- Köszönöm - öleltem meg szorosan, majd visszafordúltam Hannához, aki egy fehér ruhát tartott vigyorogva a kezébe.
- Azt.. - léptem hozzá közelebb - ez gyönyörű - fogtam meg, majd gyorsan bementem az öltözőbe, hogy felkapjam magamra, ugyanis ezt melltartó nélkül kell felvenni.
- Imádom! - léptem ki a kisajtó mögül és meglepetésemre már nem csak Harry és Hanna volt bent az öltözőben, hanem a többiek is készen állva ültek a kanapén.
- Hát ti? - kérdeztem tőlük. Nem mintha nem örülnék nekik, csak általában náluk az öltözködés nem zajlik le ilyen hamar.
- Különös módon hamar készlettünk és átjöttünk - mosolygott Niall, majd végignézett rajtam - ebbe leszel? Mert ha nem szerintem ebben kéne lenned. Ez tökéletek!
- Szerintem is! - mondta Harry és Hanna egyszerre.
- Van egy olyan érzésem, hogy Harrynek csak a felső - mutatott Lou a kezével az igen kivágott részre - része miatt tetszik. - nevettet fel a többiekkel, mire az említett megdobta Lou-t egy díszpárnával.
- Akkor ez lesz - mondtam boldogan, majd beültem a sminkes asztal elé, ahol a számomra ismeretlen férfi el is kezdte csinálni a sminkem.
Egy egyszerűt kaptam, mivel nem szeretem, ha annyira 'kiszinezik' a bőröm.

Miután mindennel készen lettünk hajjal sminkel stb.. Pihentünk még egy pár percet és vártuk, hogy Jenn betoppanjon és szóljon nekünk, hogy indulhatunk.
- Gyönyörű vagy! - karolt át hátulról Harry.
- Köszönöm, te is nagyon jól nézel ki  - tettem a kezem az övéire amik a csípőmön pihentek.
- Gyerekek, jöjjön mindenki itt az idő - lépett be egy pillanatra Jenn, majd már itt is hagyott minket. 
- Hát akkor menjünk - fogtam meg Harry kezét, így egymás mellett sétálva hagytuk el az öltözőt.
- Először egyesével menjetek ki, hogy úgy is csináljanak rólatok képeket, utánna pedig együtt. - magyarázta az egyik statikus és már intett is, hogy mehetek.
Minden olyan volt mint a többi díjátadón. Kimentünk fotózkodtunk egyedül, aztán csoportokban is. 
A csoport kép annyira érdekelt, hogy milyen lett, hogy odamentem egy fotóshoz és megkértem őt, hogy mutassa meg.
Eszméletlen jó kép lett. Ahogy Harry átöleli a derekaim és mint belemosolygunk a kamerákba. Nagyon tetszett.
- Köszönöm, ez nagyon jó kép lett - mosolyogtam a fotósra.
- Én köszönöm - viszonozta geztusom.
- Ez majd melyik honlapon lesz megtalálható? 
- A HollyWoodTeenageLife Facebook oldalán már holnap fent is lesz. - mondta, majd adott egy kártyát, amin rajta van az említett honlap neve.
- Köszönö, viszlát - köszöntem el tőle, majd tovább mentem a rám váró fiúkhoz.
- Mit csináltál? - kérdezte Harry érthetetlenül.
- A képre voltam kiváncsi, ezért megnéztem és tényleg nagyon jó lett, majd megkérdeztem, hogy melyik oldalon lesz fent ő pedig adott egy kártyát - vettem ki a kis táskámból az említett papírt - amin rajta van a honlap címe. 
- Ó - mondták egyszerre ezzel lezárva a témát.
- Selena! - szólított meg az első intejúra várakozó nő. Odasétáltam hozzá mögöttem a fiúkkal s mosolyomat felvéve felkészültem a magánéleteinet súroló  kérdésekre. - Szia, nagyon örvendek Hailey vagyok - nyújtotta a kezét a vöros hajú riporter.
- Én is nagyon örvendek - fogadtam el udvariasan.
- Mostanában az a hír kering, hogy együtt vagy Harry Styles-sel. Ez igaz? - tette fel azt a kérdést, amire számítottam, ám nem akartam rá válaszolni. - Nem rég megjelent egy cikk ahol a kocsiban lefényképeztek titeket, ahogy Harry ölében űlsz, ő pedig téged ölel hátulról. - vonta fel a szemöldökét ezzel is kérdőre vonva engem. Mindig is utáltam az ilyet.
- Az igazság az, hogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése