2015. június 12., péntek

21. Fejezet - Első nagy koncert

Sziasztok Drágáim!
Igazából nincs sok mondani valóm, csak annyira szeretnélek titeket megkérni, hogy kommenteljetek! Szeretném tudni a véleményeteket! ^^ 

Xx Gemm


- Szia Selena! - köszönt egy rég nem hallott hang az öltözőm ajtajából. Nem lehet, nem lehet itt. Neki turnén kéne lennie. Nem bolygathatja fel ismét az életem..
- Justin! - fordultam meg a tengelyem körül - Neked nem a turnédon kellene lenned? - kérdeztem érthetetlenül.
- Azon vagyok - mosolygott rám, amitől nekem ismét görcsbe rándult a gyomrom. Ne, ez nem történhet meg.. - éppen Londonban fogok én is fellépni egy pár nap múlva - lépett be az öltözőbe, majd bezárta maga után az ajtót - és arra gondoltam, hogy meglátogatom az én kedvenc sztáromat! - ült le a fotelbe. Nem tudom, hogy mit szeretne ezzel a kis hirtelen megjelenésével elérni, de ha összeakart zavarni, akkor sikerült neki, de nagyon is.
- Köszi ez kedves tőled. - mosolyodtam el akaratlanul is a kijelentésén.
- Nem csalódtam benned Sel. Még mindig irtóra jól nézel ki. - mért végig eléggé feltűnően, majd megnyalta az alsó ajkát.
- Öhm..köszönöm. - hajtottam le zavaromban fejem, majd elfordultam tőle, mert ismét sikerült zavarba hoznia...
- És..együtt vagy Harry-vel? - amint ez a kérdés elhagyta a száját felé kaptam a fejem és eléggé értelmet képpel bámultam rá.
- Hogy mi? - jött ki pár perc után a hang a számból.
- Te komolyan nem láttad a magazinokat? - vonta fel a szemöldökét - Tele van mindegyik kettőtökkel. - dobott le egy magazint az asztalra. Gyorsan felkaptam onnan, majd már a címlapon találkoztam a saját fényképemmel amint Harry-vel sétálunk.

SELENATOROK ÉS DIRECTIONEREK! 

Harry Styles (19) Selena Gomez (19)

A One Direction szívtiprója újra rátalált valakire.

Harry Styles (19) rátalált volna a szerelemre? Ha igazak a hírek, akkor nem is akárkiben. A mi gyönyörű Selena Gomezünk (19) társaságában kapták többször is lencsevégre és nagyon úgy tűnt, hogy élvezték egymást. Mint azt tudjuk pár hónapja elkezdték készíteni a közöz lemezüket ( Selena és az 1D ) és már akkor úgy tűnt az interneten posztolt képek alapján, hogy nagyon jól kijönnek egymással. Na meg persze Selena is a bandával. 

Ha több mindent szeretnél megtudni és az alakulóban lévő kapcsolatukat követni, akkor itt a helyed! ;)

- Jézusom! - raktam le szem forgatva a magazint - Ezek miket nem összehordanak.. - ráztam a fejem lemondóan.
-  Akkor nincs köztetek semmi? - csillant fel Justin reménnyel teli tekintete.
- Nincs - vágtam rá talán egy kicsit hamar - de köztünk már nem lehet semmi. Ezt te is tudod jól Justin! - mentem a tükörhöz és elővettem a telefonom, ugyanis pittyent egyet.
A kijelzőn Harry neve villogott ami azt jelentette, hogy üzenetem érkezett tőle.
Megnyitottam az SMS-t nem is foglalkozva az engem kémlelő két szempárral.

Harry: Sel! Jenn üzeni, hogy gyere át a mi öltözőnkbe. xx H

Miután elolvastam az üzenetet gyorsan válaszoltam, hogy már indulok és, majd Jus felé fordultam.
- Justin nekem mennem kell! Jenn mondta, hogy menjek át a másik öltözőbe. - nem is értem, hogy miért magyarázkodok..
- Rendben. Remélem nem baj, ha megyek veled! - állt fel mosolyogva, majd az ajtóhoz lépett és kinyitotta előttem udvariasan.
- Rendben.. - dünnyögtem az orrom alatt. Most csak nem mondhatom neki, hogy menjen el, nem de?!

-Itt vagyok - léptem be, majd elgondolkodtam és kiegészítettem a mondatom - illetve vagyunk.. - hajtottam le a fejem, mivel a 'vagyunk' hallatára mindenki felkapta a fejét.
- Justin! - nézett meglepetten az említett személyre Jenn. - De jó téged újra látni! - ölelték meg egymást  mosolyogva.
- Köszi Jenn. Téged is - viszonozta az ölelést Jus, majd lepacsizott a fiúkkal ( akiket nem nagy meglepetésemre ismer ) és visszaállt mellém.
- Minek köszönhetjük a látogatásodat Justin? - tette fel a kérdést Jenn. Én fogtam magam és levágódtam Niall mellé, aki mosolyogva átrakta a kezét a vállamon és úgy ölelt szorosan magához.
- Nekem is lesz egy koncertem itt Londonban. Ugyan is én is turnén vagyok. Gondoltam meglátogatlak titeket. - mosolygott, majd felém pillantott. Nekem a tekintetem akaratlanul is megakadt Harryn, aki amikor észrevette, hogy őt fürkészem vetett felém egy rideg pillantást, majd visszadugta a fejét a telefonjába. Hát ez eléggé furcsa volt.
- Jenn miért hívtál? - tereltem gyorsan a témát. Nem akartam, hogy azoknál a kérdéseknél lyukadjunk ki , hogy mi van kettőnk között.
- Ja tényleg. Sel új stylistod lesz. Nemsokára érkezik. - pillantott rám, majd gyorsan elővette a csörgő telefonját.
- Mi? - kérdeztem már szinte magamtól - Ne már..A megszokott helyet most jön egy új. Remek.. - mérgelődtem magamban, mivel nem nagyon figyeltek rám a többiek.
Jenn lerakta a telefont, majd kiviharzott az öltözőből valószínűleg az új stylist jött meg.

Vártam, már vagy 10 perce vártam Jenn-re, aki nem nagyon akaródzott megérkezni. A sminkemmel is készen voltunk már. Csak az a bökkenő, hogy a koncert egy óra múlva kezdődik. Nekem pedig már a ruhámat kellene magamra ráncigálnom.

- Selena! -rontott be végre menedzserem egy fiatal lánnyal/nővel az oldalán.
- Na végre! - néztem rá egy kicsit mérgesen, ugyan is szerintem fél órával a koncert előtt nem így kéne állnom egy szál ingben, hanem már a fellépőruhámban.
- Dugó volt a reptérnél. - magyarázkodott Jenn - Mindegy. A lényeg, hogy itt vagyunk. Szóval Selena ő itt az új Stylistod. Hanna. - mutatott az említett személyre - Hanna ő itt Selena - ismételte ezt meg velem is.
- Szia. - nyújtottam neki mosolyogva a kezem, mire azt ő is egy mosollyal elfogadta és óvatosan megrázta.
- Szia, akkor nem is húzom az időt, hanem már hozatom is a ruhádat - rakta le a táskáját, majd kikotorta belőle a telefonját. Pötyögött rajta valamit és rá két percre már meg is érkezett a ruhám.

- Parancsolj - adta be az öltöző ajtaján az arany egybe ruhámat. Nagyon tetszik ez a ruha, tehát ez azt jelenti, hogy Hannának nincs rossz ízlése. Egy jó pont neki.
- Készen is vagyok - húztam el magam elől a függönyt, majd körbepördültem, hogy szemügyre tudjon venni mindenhonnan.
- Remek, akkor még felrakjuk ezeket - vett elő ilyen aranyozott talán..műanyagot?
Gyorsan feladta rám és már készen is voltam. Megálltam még egyszer a tükör előtt, hogy megnézhessem magam és miután mind a ketten megállapítottuk, hogy készen vagyok, indultunk is a színpadhoz ahol a fiúk várnak.

~*~

Egy helyben ugrálva ezzel levezetve a feszültségemet vártam, hogy vége legyen a kisfilmnek ami felkonferálja a koncertünket.
Nagyon szerettem ezt a filmet.
Úgy kezdődik, hogy mutatják a stúdiót ahol dolgozunk. Majd megjelennek kisebb jelenetek, ahogy zongorázunk, gitározunk vagy énekelünk. Azután a szabadidőnkről mutatnak egy lassított kisfilmet, ahogy nálam vagyunk a teraszon a hintaágyon vagy esetleg a fotelokban ülünk. És ezután jön a kedvenc részem. Minden elsötétül. Abbahagyjuk a nevetést. Kopogást dörömbölést hallunk. Összenézünk, majd óvatosan bemegyünk a házba. A zaj az emelet felől jön. Felsétálunk és az utat a szobám felé vesszük, mivel a hangok arról jönnek. Mielőtt benyitnánk még egyszer összenézünk. Aztán jön egy óriási fehér fény..és.
- JÓ ESTÉT LONDON! - kiáltottuk el magunkat egyszerre amint fellökött minket a színpad alól a kis elektromos trambulinnak nevezhető valami. A tömeg sikítani kezdett. A stadion televolt emberekkel. Mindenki plakátot tartott a kezében különböző feliratokkal. 'I LOVE YOU 1D AND SELENA' vagy 'HARRY PLEASE KISS ME' ezen muszáj volt felkuncognom..
- Köszöntök mindenkit sok szeretettel a turnénk első koncertjén! - mosolygott a közönségre Liam.
- Ne is húzzuk az időd - csendül fel Niall hangja, majd felém pillant - KEZDJÜK! - kiáltotta el magát, mire felcsendült a ' Slow Down' .

- I just wanna feel your body right next to mine
All night long
Baby, slow down the song
And when it's coming closer to the end hit "Rewind"
All night long
Baby, slow down the song

Oh oh oh oh
Yeah, baby, slow down the song
Oh oh oh oh
Yeah, baby, slow down the song - énekeltem, miközben a fiúk körbeugráltak engem, mint egy őrült. Majd amikor az ' i just wanna feel your body right next to mine' részhez értem Harry mögém lopózott és felemelt a derekamnál fogva, mire én belenevettem a dalba.

A következő dal a fiúktól a 'Midnight Memories'.
Én gyorsan lementem a színpadról, hogy igyak valamit, majd amikor megszereztem a bubis vizet visszasétáltam hozzájuk. Hát ige rossz ötlet volt. Amikor Niall meglátta a vizet elkezdett felém szaladni azzal az érvvel, hogy ő is szomjas. Nem nagyon hittem neki. Tudtam, hogy csak rám akarja borítani az egészet.
-Niall nem! - kiáltottam el magam, pedig tudtam, hogy nem hallja. Felszaladtam a színpadon lévő kis lépcsőkön az 'emeletre' majd onnan néztem le, hogy megtaláljam az őrült ír-t. Ám nem láttam sehol. Harry rajtunk nevetett, majd elkezdett mutogatni mögém. Miután nem értettem, hogy mire akar utalni elkezdte tátogni azt, hogy 'mögötted'. Gyorsan megfordultam és a szőkeséggel találtam szemben magam. Szerencsére nem tudott elkapni, ugyanis jött a refrén. Én pedig kihasználva ezt a pár pillanatot vissza lefutottam.
- Midnight memories, oh, oh, oh, oh.
Baby you and me
Stumbling in the street
Singing, singing, singing, singing
Midnight memories, oh, oh, oh, oh.
Anywhere we go never say no
Just do it, do it, do it, do it - énekelték az utolsó dallamokat, amikor is hirtelen felrepült egy csomag Chips a színpadra. Értetlenül pillantottam a közönség felé, majd felvettem a nassolni valót a földről, hogy megnézzem milyen.
- Cheetos Chips! - kiáltottam el magam, pedig tudtam, hogy ezt sem fogják meghallani, ugyanis a fiúk már belekezdtek a következő számukba a ' Live While We're Young'-ba.
Kinyitottam, majd megettem belőle egy darabot. Sajtos volt, pont a kedvencem. Hátra fordultam a fiúkhoz, akik engem néztek és közben énekeltek.
- Kértek? - tátogtam, majd feléjük nyújtottam a zacskót. Éppen Zayn énekelt, ezért ő nem tudott válaszolni, de a többiek elindultak felém, miközben bólogattak. Vettek a Chipsből, majd folytatták az éneklést tovább. Én is ettem még belőle egy pár darabot, majd úgy döntöttem, hogy megkínálom az első sorban lévő-ket, akik örömmel fogadtak el egy-egy darabot.

~*~



Elérkeztünk az utolsó előtti dalhoz. The Heart Wants What It Wants. 
Most félek. Nem tudom, de valamiért nem szeretném elénekelni. Nem szeretném, hogy sírni lássanak, mert nem fogom kibírni. Nem szeretném, hogy gyengének lássanak. És végül nem szeretném, hogy sajnáljanak. 

A félelemtől remegő gyomorral léptem ki az öltözőm ajtaján ismét ugrálva, ám most cipő nélkül. Bizony nem volt rajtam cipő és hogy őszinte legyek jól is esett.
- Azta mindenit. - pillantottak meg a fiúk az új ruhámban. de egyikőjük sem szólalt meg, csak néztek. Kivéve Niall
- Ennyire borzasztóan nézek ki? - kaptam ijedten a hajamhoz, mintha csak azzal lenne valami probléma.
- Nem.. - rázta a fejét Harry - gyönyörű vagy! - mért még egyszer végig, mire én csodálkozva ránéztem. Miután észbe kapott, elfordult tőlünk és egy flakon vizet kezdett el szürcsölgetni. 
- Köszönöm..- motyogtam alig hallhatóan, majd mivel jött egy statiszta vele mentem, hogy beálljak a helyemre. 
Miután elkészültünk mindennel, elkezdődött a zene. Én pedig előre sétáltam, majd megálltam a kijelölt helyemen. A közönség arcára kiült a döbbenet. Nem számítottak erre a számra, ám amikor megláttak sikításba törtek ki.
- You got me sippin' on something
I can't compare to nothing
I've ever known, I'm hoping
That after this fever I'll survive
I know I'm acting a bit crazy
Strung out, a little bit hazy
Hand over heart, I'm praying
That I'm gonna make it out alive - kezdtem bele az éneklésbe és sajnos már éreztem is, hogy a könnyek ellepik a szemem.

A zene felénél nem bírtam tovább és zokogásba törtem ki, de szerencsére még így is tudtam tovább énekelni, nagy nehezen. Furcsa módon az egész stadion elcsendesült és lélegzet visszafojtva figyelték minden egyes mozdulatomat. Most az egyszer áldottam azokat, akik feltalálták a vízálló sminket mert ennek segítségével nem néztem ki úgy mint egy emós lány.



Miután elénekeltem lementem a színpadról, ahol a többiek egy nagy öleléssel fogattak. Nem tudják, hogy kiről szól..Vajon ha tudnák akkor is így ölelgetnének?
- Nagyon jó voltál Selena! - súgta Harry a fülembe, mire nekem megremegett a gyomrom. Gyorsan kifúrtam magam a srácok öleléséből, majd visszamentem velük a színpadra, ahol elénekelték a zárószámot.
Nem mást mint a  Best Song Ever.

1 megjegyzés: